Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

«Έχω να κάνω σεξ περισσότερο από ένα χρόνο»


Η Courteney Cox δεν μπορεί να ξεπεράσει τον χωρισμό της

Μετά τον οδυνηρό χωρισμό της από τον David Arquette, η Courteney Cox φαίνεται πως θεωρεί δύσκολο να αφήσει το παρελθόν πίσω και να αλλάξει σελίδα στη ζωή της.

Στην εκπομπή του Howard Stern αποκάλυψε πως δεν έχει κάνει σεξ από τον Οκτώβριο του 2010, που χώρισε με τον David ενώ ήταν παντρεμένοι 11 ολόκληρα χρόνια. Επίσης, η σταρ της μικρής οθόνης ανέφερε πως μόνο μ’ έναν άνδρα έκανε ένα μικρό βήμα χωρίς να γίνει κάτι σπουδαίο. 

«Δεν έχω κάνει σεξ. Είναι περίπου ένας χρόνος. Ακόμη κρατάω», είπε κι όταν ρωτήθηκε αν ο άνδρας που κατάφερε να την... αγγίξει μετά τον σύζυγο της αλλά όχι και να φτάσει μέχρι το κρεβάτι της, είναι ο συμπρωταγωνιστής της στη σειρά Cougar Town, Josh Hopkins, η Courteney παίδεψε τον παραγωγό του ραδιοφώνου, λέγοντας φειδωλά «Μπορεί». 

Επιπλέον, η ηθοποιός αποκάλυψε πως της προκαλεί άγχος να βγει ραντεβού με έναν άλλο άνδρα και ότι σπάνια την πλησιάζουν άντρες:

«Κανένας δεν μου έχει ζητήσει να βγούμε. Δεν είμαι έτοιμη για το επόμενο βήμα, απλώς με κάνει νευρική. Γενικώς δεν μου αρέσει να βγαίνω», ενώ στις προτάσεις ανθρώπων ότι πρέπει να προχωρήσει, απαντά: «Είναι ώρα για εμένα να βγω έξω. Δεν είναι εύκολο να συναντήσω ανθρώπους, δεν με καλούν. Πραγματικά δεν είμαι έτοιμη». 

Συμπλήρωσε βέβαια πως ο τέως σύζυγός της που έχει ξαναβρεί τον έρωτα στο πλευρό της Christina McLarty, την ενθαρρύνει να ξαναφτιάξει τη ζωή της, ενώ η ίδια έχει γνωρίσει την αγαπημένη του την οποία και συμπαθεί. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου